NavidWeb
لوگوی نوید وب NavidWeb توسعه تخصصی نرم‌افزارهای تحت وب

درباره نوید وب

یک همراه مطمئن برای تحقق اهداف شما

شرکت نوید وب

نوید وب فقط یک شرکت طراحی سایت و نرم‌افزار نیست. ما در مسیر پر فراز و نشیب و رقابتی کسب و کار مشتریانمان کنار آنها هستیم و آنان را شرکای تجاری خود (و نه فقط خریدار) می‌پنداریم. به همین دلیل در آغاز هر پروژه اهداف و ارزش‌های کاری شما را درک می‌کنیم، صنعت و رقبای شما را بررسی می‌کنیم و پیوسته در تلاشیم تا نیازهای کسب و کار شما را به مطلوب‌ترین شکل ممکن برطرف سازیم.

با بیش از ده سال تجربه در زمینه توسعه نرم‌افزار و سایت‌های تحت وب، ما جمعی از متخصصین این حوزه تحت عنوان تیم نوید وب گرد هم آمده‌ایم تا با به کارگیری دانش، تجربه، هوش، خلاقیت و هر آنچه که در توان داریم، برای همراهانمان ارزش‌هایی متمایز خلق کنیم. به دلیل تجربه‌مان در فضای رقابت بین‌المللی و برخورداری از دانش به‌روز، همواره چند قدم پیشتاز بوده و مفتخریم که مزیت این وجه تمایز را در کنار افتخارات دیگرمان، با همراهان هموطن خود در راستای محقق شدن اهداف آنها به اشتراک می‌گذاریم.

در نوید وب با جان و دل می‌کوشیم تا خدمات حرفه‌ای را توام با صداقت و شفافیت به انجام برسانیم و انگیزه ما در افزایش سرمایه معنوی تیم -که آن را رضایت و اعتماد مشتریان می‌دانیم- پایان ناپذیر است. اینجا تا زمانی که از پروژه رضایت کامل ندارید، کار ما به اتمام نمی‌رسد.

چرا نوید وب؟

انجام به موقع و کامل تعهدات

چالش‌هایی نظیر تحویل دیر هنگام پروژه، عدم انجام کامل تعهدات، پشتیبانی ضعیف و عدم کیفیت کد نویسی پروژه، از دلایل پر تکرار مشتریان جدید ما برای قطع همکاری با خدمات‌دهنده قبل هستند. در نوید وب خط مشی ما مبتنی بر همراهی درازمدت با مشتریان است و موفقیت خودمان را در گرو موفقیت روزافزون کسب و کار شما می‌دانیم، از طرفی اهمیت زمان به عنوان حیاتی‌ترین منبع برای کسب وکار را نیز درک می‌کنیم. بنابراین خوش قولی و انجام پروژه در زمان مقرر، برای ما نه تنها یک امر اجباری، بلکه ارزشی حیثیتی است و برای حفظ این ارزش، هرگز تعداد پروژه‌های همزمان بیش از ظرفیت تیم نمی‌پذیریم.

متخصصین مجرب و حرفه‌ای

در فرآیند انجام هر کاری، داشتن تجربه یکی از شاخص‌های اصلی است که موفقیت آن کار را تضمین می‌کند. پروژه‌ شما توسط طراحان و مهندسان نرم‌افزار با تجربه و خلاق انجام می‌شود و به دلیل انتظارات مشتریان ما که اغلب کسب و کارهای جدی با اهداف بلند مدت هستند، از نیروی مبتدی و کارآموز در پروژه‌ها استفاده نمی‌کنیم.

همراهی واقعی

همراهی ما با مشتریان و شرکای تجاری، تا زمانی که آنها تمایل داشته باشند ادامه خواهد داشت. نوید وب چند گام عمیق‌تر به این همراهی می‌نگرد و عهد و پیمانی که میان نوید وب و همراهان برقرار می‌شود، منوط به پایان یافتن پروژه نیست. برای مثال، همراهی ما با متقاضیان خدمات طراحی وب‌سایت بعد از اتمام طراحی به پایان نمی‌رسد، بلکه از ابتدای پروژه، اهداف و دلایل کارفرما برای اخذ تصمیم به طراحی و توسعه وب‌سایت را به عنوان شاخص‌های اصلی سنجش موفقیت پروژه قرارداده و با ایشان در رسیدن به آن اهداف هم‌مسیر می‌شویم.